Personlig kundsupport

Under och efter ditt köp finns vi här för att guida dig. Oavsett om du föredrar kommunikation via mail eller telefon, är det viktigt för oss att du kan nå oss. Vi delar din passion för elektriska hushållsmaskiner och strävar alltid efter att du ska uppnå maximal nytta av din investering.

Innan köpet är vi redo att besvara dina frågor, lyssna på dina önskemål och erbjuda produkter som passar just ditt hushåll.

Under köpprocessen kommer vår dedikerade support att finnas till hands och vi strävar efter att skapa en trygg och tillfredsställande köpupplevelse för dig.

Efter köpet finns vi för att stödja dig genom att ge tips om underhåll och användning av din hushållsmaskin för att säkerställa dess långvariga prestanda. Om det mot förmodan uppstår problem är vi bara ett samtal eller ett mail bort. Vi är inte bara här för att sälja produkter; vi är här för att bygga långvariga relationer och säkerställa din fullständiga tillfredsställelse.

Tveka inte att höra av dig till oss. Dina behov är vår prioritet, och om vi av någon anledning inte kan möta dem, är vi mer än villiga att vägleda dig till rätt lösning hos en annan respekterad aktör inom branschen. Vi ser fram emot att vara din pålitliga partner i valet och vården av dina elektriska hushållsmaskiner.

Epost: kundservice@premiumprodukter.se 

From 16/1 2024 även Telefon: 08-333388 Vardagar (måndag-fredag) kl 0900-1700